17.6.2007 21:45:26     

Anonymous

0

dle dohody
Pizzeria DiCarlo

     
  Otázka nebyla ještě zadána.  
     
  Počet odpovědí: 0  
 
20.04.24 00:14  Anonymous
19.04.24 02:13  App.start
 
 
 
 
 
29.12.16 Zápisy z akcí KPCP
16.02.16 Zápisy z akcí KPCP
15.02.16 Zápisy z akcí KPCP
19.01.16 Soutěž KPCP
09.04.10 Soutěž KPCP
 
     




     
První Předchozí Zpět na zápis Další Poslední
   Inveks 2004 - Fotografie č.1

 
 
Jednou z nejveselejších taškařic letošního roku se zcela neočekávaně stal výlet na INVEX 2004. Tato zbytečná výstava nás už oblažuje delší dobu a KPCP se sem tam domluví na její návštěvě. Relativně sporadické návštěvy členstva byly letos přebity hromadným výletem dvou plně obsazených automobilů.
Poté, co se poměrně rychle dohodl termín návštěvy tj. 12.10.2004 již vše směřovalo k další relativně nudné cestě za hosteskami a zpět. Co si budeme povídat, kvůli ničemu jinému tam už nejezdíme.
Ovšem pletl by se ten, kdo by si myslel, že to letos bude stejně suché jako loni, kdy jsme jeli pouze ve čtyřech byť s personální BlooDiKovo okrašlovací manželkou Bosorkou. (ossack se ostatně doteď nevzpamatoval z jejího latexového oblečku co měla na sobě
Vzhledem k tomu, že poslední piceriye se nesla ve formě volební kampaně a měla nadmíru hojnou účast, některé členy jsme ani nepoznali, dozvědělo se o našem plánovanm výletě poměrně dost lidí.
Takže v devět ráno se tak před nejmenovanou firmou začala sjíždět vozidla účastníků zájezdu jak švábi na nudli. Nejdříve (tedy podle toho co tvrdili) dorazila Bosorka s BlooDiKem a JulDiK, následně (ossack, pak asi pět dalších aut, který k nám nepatřily a následně modrá fóbie s Hausíkem za volantem a notně povadlou zádí (Dragon na palubě). Její posádka poněkud překvapila, neboť okénko zadních dveří bylo plné DrAgona, který vůbec původně neměl jet. Údajně byl odchycen cestou do firmy Prajswatrhauzkůprs a povolán Bublou, aby prý jel. Co ti dva spolu mají se nám do uzávěrky nepodařilo zjistit.
Dalším cestovatelem kromě již zmíněného drivera Hause byl Kaník. Původně měl jet za námi sádrákem, ale jelikož mu ''někdo'' v noci wopíchal vejfuk, kterej po návalu rozkoše upadl, musel se vetřít do jiné posádky. My ovšem víme své... Kaníkovo hund má totiž tento týden krámy a tak našemu Japankongovi nezbylo než tentokráte smočit do sazí. Láska k sádrákovi a hundovi se ovšem nedá srovnávat, takže když to Kaník pořádně rozjel a začal k tomu ještě laskat oběma rukama zadní podběhy na podbřišku, vejfuk to nevydržel a utrhl se. Ostatně sousedi, které noční hluk na parkovišti probudil, se z tohoto zážitku dodnes nevzpamatovali.
Do domu prý najednou vtrhl s vytřeštěnýma okama kdosi, kdo měl mezi nohama divoce se zmítající zbytek tlumiče a na něm z posledních sil se držící rourku od výfukového potrubí z něhož divoce zurčela tisíciletá voda.
Nakonec dorazil na parkoviště i Bubla ve své staronové Bětce, která vlastně už dávno není Bětkou, ale zůstala jí aspoň modrá barva.
Po deseti minutách čekání na BB+J, které jsme trávili vzájemnými urážkami na cti, se dostavili již zmínění resp. jejich zástupce BlooDiK se slovy, že jim odešla síť a už se nevrátila. Tím pádem kdoví kdy pojedou, dal nam voušry a ať prý jedem. Pak se otočil a odešel. Situace se v tu chvíli stala kritickou zejména pro s. (ossacka, který totiž původně měl tvořit posádku BB+J vozu. Jelikož účast BB+J se tímto ukázala jako značně nepravděpodobná a (ossack už měl napsanou dovolenou, rozhodl se, že pojede vozem č. 1, kde původně sice nebyl v rozpisu, ale kam by se v pohodě vešel, pokud by nejel původně nemající jet DrAgon. Vzhledem k tomu, že na zadních sedadlech chybějí airbagy, rozhodli se Kaník s Bublou, že si tam vezmou místo nich DrAgona a (ossacka posadí na sedadlo navigátora. Problém ale byl, že DrAgon jako airbag je sice vhodný, ale tak na Titanik na trhání ledovců a ne do fóbie. Bylo to vidět i ve chvíli, kdy dosedl na zadní sedadlo, půlkou těla byl ještě vyteklý z vozu ven a dovnitř dál už to nešlo. Nakonec si mu Kaník sedl na klín a zájezd do Nestlé tak začal poněkud neobvykle rychle. Haus se pak chopil volantu.
Rozjezd byl poplatný poněkud zaplněné zádi vozu, takže nedošlo na trhání asfaltu, spíše jsme vytlačili koleje. První zatáčka pak byla krutou zkouškou odvahy a hlavně zámků zadních dveří, které doslova praskaly ve svárech. Jízda na zadních sedadlech tedy dělala dobře jen někomu. Z fotografie jest to naprosto zřejmě. Zatímco Bubla si chrání i bradafky na prsou svými mohutnými bicepsy, Kaník si právě zálibně prohlíží DrAgonovo prasklý rozkrok na nových tesilkách. DrAgonovo oděf měl ten den okusit ještě další krušné chvíle, ale k tomu se vrátíme na vhodném místě.
Již cestou bylo jasné, že takto nemůžeme zdraví do Brna dojet. Ostatně za vše hovořil už pokus o předjetí další fóbie na dálnici, kdy jsme se dostali v kopci zhruba na úroveň jejího motoru a pak jsme začali zase ztrácet. Nakonec nás zachránil náklaďák, který se před cizáckou fóbii vetřel a zblokoval jí tak pruh. Předjeli jsme... řidič fábky totiž nestačil reagovat na 40km rychlost Aiwy a my tak 47km/h rychlostí mohli pokračovat vstříc novým zítřkům...
 
Velikost souboru: 27,55kB